lørdag 20. mars 2010

Nå er det ett år siden!!

Tenk i dag for ett år siden dro jeg på sykehuset for å måle blodtrykket! Det endte i at de tok vannet mitt å fødselen var i gang iløpet av kort tid!!

Det har gått så utrolig fort!! Jeg husker det som om det var i går! Men på søndag fyller min lille skatt 1år!! For ei uke siden lærte hun seg å gå!! DET er stas for den stolte mammaen! Foreløpig går hun bare sidelengs, men merker hun blir tøffere og tøffere for hver dag!

Vi feirer bursdagen, med kaker og noen gjester. Det blir jo ikke så mange av dem (heldigvis?) iom at vi ikke har det nettverket her i Haugesund! Men stas blir det uansett!! Adrian kommer helt fra Hamar for å være med å feire lillesøsters første bursdag!

Jeg begynte på kakebaking i går kveld! Så nå er ostekaken så si ferdig! Har bare igjen å legge gelelokket på og pynte litt i dag! Er veldig spent på hvordan den blir! Har prøvd ei ny oppskrift denne gangen! Skal lage ei bløtkake senere i dag!

Kommer med bilder så snart som mulig etter selskapet! Ha ei fin helg alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!