lørdag 7. august 2010

Sommerens reisebrev del 1...








Nå er det så lenge siden jeg har blogga at jeg skammer meg litt! Men vi har altså vært på ferie og hundeutstillinger!




Akkurat i kveld har gubben stukket ut på konsert, å Nora sovna tidlig i kveld så da har jeg masse egen tid! Å jeg velger altså å bruke litt av den på å blogge! :)




Etter siste innlegg så kjørte vi inn i sverige! Vi fikk NYDELIG vær så si hele veien!! Å jeg er blitt BRUN!!! Jippi!


Vi var ett par netter i østersund før vi fikk ett litt ufrivillig, men meget bra stopp i sundsvall! Problemer med bilen, så vi valgte å få det fiksa før vi dro videre.




Nora fikk bada i sjøen for første gang, å vi fikk nytt været og shoppa litt! Vi traff også ett veldig koselig ektepar fra ett lite sted rett utenfor harstad... (som jeg ikke husker navnet på akkurat nå.....)








Dro vidre derifra etter 5dager. Trygg på at nå ville bilen holde hele veien hjem! Men da vi hadde kjørt noen timer så eksploderte det ene dekket på campingvogna....... fikk heldigvis hjelp og fikk bytta det eksploderte dekket. Men kjøpte ett til så vi kunne bytte det også dagen etter når verkstedene åpna! Så etter at vi hadde fiksa det i uppsala, så kjørte vi vidre til Karlstad. Der tok vi noen dager siden vi syntes vi fortjente litt avslapping igjen i det fiiiiine været!



Derifra bar turen vidre inn i Norge og til Moss. Der var vi ei lita uke, før vi vendte nesa hjemmover mot Haugesund. Tiden i Moss var utrolig koselig! Vi fikk treffe mitt nyeste tantebarn for første gang! Lille Andreas! For en liten hjerteknuser han er! Fikk også treffe pappaen min igjen!! Det var veldig godt!!
Den stolte pappaen med lille Andreas:


Nora fikk spise is på pinne heeelt alene for første gang! Sånn blir man da:

Prøver nye hatten til fetter Alexander!! Kult!!





For at ikke dette innlegget skal bli så alt for mye lengre nå så tror jeg at vi avslutter nå, å så skal jeg få lagt ut neste del så fort som mulig!

1 kommentar:

  1. Høres ut som om dere har hatt en hyggelig ferie. ser jo sånn ut på bildene også :) Og veldig hyggelig at du vil være med på min give-away! Ønsker deg en flott tirsdagskveld :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!