mandag 3. januar 2011

Godt nytt år! En oppdatering igjen..



Ja da var tjue-elleve i gang å jeg må jo benytte dette første innlegget i år til å ønske alle ett
Godt Nytt År!!


Jula gikk som planlagt her i hus! Var ikke SÅ mye å planlegge i år, men vi har hatt det koselig! Det har bare vært min lille familie i år, å på julaften var mammaen min sammen med oss.

Nora har hatt en liten pakkekalender gående i desember... noe som viste seg å ikke være så veldig lurt.. Hun mente derfor det var helt i orden å begynne å pakke opp alle gavene under juletreet da hun sto opp på julaften... Det var jo PAKKER!! TIL HENNE!! håhå, kan tro vi hadde litt av ett liv med å få henne til å la de ligge ifred... Det tok 17minutter fra hun inntok stua, til hun hadde klart å grabbe til seg den første pakken å flærra av papiret! Jeg fikk teipa den sammen igjen da.. Å heldigvis ble det men den ene pakken!



Hun fikk jo åpne en pakke utpå dagen, så hun hadde noe å konsentrere seg om.. men siden hun fort blir lei ting så var ikke den så veldig spennende så veldig lenge... :P


Etter at middagen var inntatt så fikk vi besøk av selveste nissen!! Søte Nora finnes ikke redd han, så Nissen fikk til og med en klem da han skulle dra!! Å hun snakka ikke om annet enn Nissen i lang tid etterpå!




Nora fikk HEST i julegave hun! :) En gyngende enn da! Men den ble en stor hitt! Den lager lyd, å så beveger den munnen! Fantastisk morsomt!


Hun fikk seg også en fin liten ROSA prinsessestol!!


I tillegg til dette så fikk hun mye andre leker og litt klær! Av leker fikk hun knotte-puslespill, syngende Hoppsi-Deisi, Dansende bamse, drømmehagen bok, en slags "dansematte" bare at den er med tall og farger og lys, en liten dukkevogn i tre.. ja det var det jeg kom på i farten..

Av klær så fikk hun mye ull! Det hadde vi ønsket til henne, så det var helt supert! :)

Jeg er strålende fornøyd etter at jeg har fått masse av det jeg ønsket meg! Både fotostativ, elektrisk tannbørste, Regines bok, krakk til kjøkkenet så jeg rekker opp i skapene :P pluss masse mer! En super jul på gavefronten med andre ord! :D

Nyttårsaften ble ikke feiret med annet enn kalkunmiddag her hos oss. På kvelden så jeg film, å så titta jeg å Nora på rakettene fra vinduet! Stille og rolig! Helt perfekt! :)

Nå skal det lages litt middag snart! Så jeg får skrive mer neste gang!

Ha en strålende første uke i januar!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!