torsdag 1. september 2011

Siste innspurt!

Jeg holder i skrivende stund på med min siste prosjekteksamen på DMK1 ved noroff! Jeg er jo webstudent så jobber hjemmefra!


Nå skal jeg ha en liten formiddags-avkobling med en kopp kaffe å litt "frisk" luft! Men først skal jeg bare skrive en liten oppdatering her!

Jeg holder på å lage hjemmeside til Kennel Dalmhero! Det er det som er min prosjekteksamen! Blir så stas når jeg er ferdig!!

Nora har det supert om dagen! Hun er for det meste hjemme da hun ikke går i barnehage, men nå og da er hun hos en snill dagmamma! Det liker hun veldig godt!

Har vært filmfestival her i haugesund nettop! GØY!! Jeg tok noen vakter som frivillig der! Men fikk sett en god del filmer!! Ble så mye borte at Nora lurte på om jeg bodde der nede.... "Mamma? Bor du der??" sa hun å pekte på kinoen da hun og pappaen kom for å hente meg etter endt dag!.....

Dagen etterpå kom det ett nytt gullkorn: "Mamma!! Vi må kjøpe kjærlighet med pinne!! For da blir jeg så lykkelig!!"

Hun kan få sagt det.... :D

Jaja, jeg får gå å finne kaffen! Hadet bra så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!