fredag 12. juni 2009

En tidlig morgen..

Sitter jeg her å spiser frokost å trykker på pc'en! Snuppa våkna kl 07 så da fikk hun mat å så gikk vi i dusjen! Etter litt mere mat ligger hun nå på sofaen å sover.


Jeg har begynt å gi henne morsmelkerstatning nå! Var på helsestasjonen for noen dager siden å veide Nora. Hun hadde lagt på seg litt lite siden forrige veiing! Så da ville helsesøster at vi prøvde å gi mme i tillegg til morsmelk! Å det funka fint det!! To dager senere var vi på ny veiing å da hadde hun steget til 5035gram!! Lille Nora er over 5kg!! Det var faktisk 200gram på 2 dager!!

Så nå går mye av dagen til pumping, flaskekoking og mating!


I dag er det endelig fredag!! Ukene går så utrolig fort!! I morgen er lille Nora 12uker!! Jeg forstår nå alle som sier man må nyte det mens man kan!! Slenger med ett bilde av min nydelige datter!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!