lørdag 13. juni 2009

Hva er det som skjer'a??

Er i ørka i dag.. føler det har blitt mindre og mindre søvn de siste nettene! Snuppa våkner tidligere og tidligere! Men i dag fikk vi tre timer sammen på sofaen i drømmeland! DET var etterlengtet for min del! Sitter å tenker at jeg kun gidder å steke noen pølser til middag i dag!





I november i fjor fikk jeg senebetennelse i venstre håndledd! Det har ikke gitt seg enda. Men i tillegg så har jeg fått lignende smerter i høyre albue, høyre kne og i korsryggen!! Er det blitt no kronisk noe som herjer i alle leddene mine?? Litt utfordrende er det jo med en 12uker gammel baby i huset! Hun driter jo i hvor jeg har vondt!! :P









Forresten, Snuppa mi er 12 uker i DAG!! :) Tida går voldsomt fort! Ikke lenge igjen så skal hun konfirmeres!! :P Men før den tid så skal hun døpes, å det skal hun den 5.juli! Skal få laget bordkort selv tenkte jeg! Mangler bare ett par ting til det prosjektet! Jeg SKAL få gjort det!! Har en tendens til å ramle av alle prosjektene mine halvveis! Vet ikke hvorfor... Men det slår nesten aldri feil!! Mannen min sa her om dagen at han gleda seg til å se meg fullføre ett av mine mange prosjekter.... Tror ikke han har helt trua.... hm.. :) (jeg "holder på" å scrappe bryllupsalbum... er ikke helt ferdig enda... men hadde 2års bryllupsdag i mai... )

Vell vell.. Jeg skal da gi det ett forsøk!!

Ha en fortsatt nydelig lørdag allesammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!