onsdag 13. januar 2010

Nytt år og nye muligheter!


Da var altså 2010 i gang!


Jeg er begynt å jobbe igjen, å fikk vært to dager på jobb før jeg ble innlagt på revmatismesykehuset til utredning! Er utskrevet derifra nå! Men med diagnosen leddgikt! Blir fulgt opp framover og flere undersøkelser skal gjøres! Det er sett noe i ryggen som kan tyde på en bechterew-lignende sykdom... så får vi bare se hva de finner ut! Så nå er jeg litt redusert etter en injeksjon i kneet å er sykemeldt ut uka!




Snøen som kom før jul ligger enda! Hadde jo håpet på en litt kortere vinter enn som så! Men men, det er nydelig vær med sol fra blå himmel så skal vell ikke klage...

Julefeiringen her i huset var meget vellykket om jeg får si det selv! Var kjempe masse pakker under treet, masse god mat, godt selskap og super snill Nora! :) Fikk meg til og med symaskin jeg!! :D Er MEGET fornøyd!

Slenger med litt bilder av Noras første jul! Ha ei fortsatt fin uke!!

Nora er fanga av gavepapiret!!


1 kommentar:

  1. Her var jeg! :) koselig titt på meg her inne!

    Hilsen i natten fra Ricke.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!