søndag 31. januar 2010

Jeg har ett problem!

Som jeg har hatt i alle år egentlig.. Jeg liker nesten ikke noe slags mat!!!

Det er vanskelig å klare å smake på nye ting! Å det er ett herk i sosiale sammenhenger!! Er det noen der ute som har ett supert tips til meg eller??

Jeg er ikke no gla i kylling.. men kalkun på nyttårsaften går ned, å tenkte derfor å presse meg selv til å spise kylling! Er det noen som har en oppskrift på noe med kyllling som bare er SÅ GOD at selv de som ikke liker kylling vil spise det??

Jeg spiser alt for mye mat med kjøttdeig som hovedingrediens! Det er godt altså, men det er snart ikke flere måter å tilberede kjøttdeigen uten at jeg føler at jeg praktisk talt spiser det samme til middag hver dag! :S

2 kommentarer:

  1. Heia snuppa :)

    Har ett par:

    Hvis du steike først purre, gulrøtter, en paprika og andre grønnsaker som passe ilag, så steike du kyllingen...Og lage en karrisaus på sia og blade alt (ikke ta for mye saus) sånn at det blir ei gryta!

    Kjempegodt å ikke sånn alt for usunt! Da går det også å mose grønnsaker med sausen til lilleprinsessa! :)



    Ellleeeer så kan du lage en tikka massala-lassagne. Du må huske å kjøpe Pattaks tikka massala, den e best :)

    Bare å steike kjøttdeig og blande i tikkasausen, legge det lagvis med lassagneplate og ost :) Superenkelt og billig, for ikke å snakke om godt! Det va litt rart første gangen æ smakte det, men no så e det nesten det beste æ vet om :)

    SvarSlett
  2. Hei å takk for oppskrifter!! Skal se om æ våge meg på å teste disse en av dagene!! Tusen takk!!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!