lørdag 6. februar 2010

Sykemeldt...

Det har jeg da vært siden mandag, å til uka er jeg tilbake i arbeid igjen! Jeg ble sykemeldt for ei uke siden pga ett kne på størrelse med en håndball! Måtte inn på revmatismesykehuset for å tappe det og for å få en injeksjon med kortison! Det var vondt som f***, men er mye bedre nå! Fikk litt kortison i den ene albuen også!







Uka har jeg bare brukt til å slappe mest mulig av, ikke belaste verken fot eller arm for mye og til å kose meg mest mulig med lille-snupp! Det har blitt ei uke med masse kos å mye leking på gulvet!





I dag tok jeg å Nora oss en tur til byen for å treffe mamma. Godt å komme seg litt ut også! Se litt andre ting enn husets fire vegger! Nora var kjempe trøtt på vei hjem å øynene hennes gled igjen akkurat idet bilen stansa uttafor her hjemme! Så da fikk jeg bært henne inn, bytta på henne å lagt henne i senga si! 30 sekunder senere sov hun!



Chenta, aka Store-snupp, har fått løpetid... typisk.. siden vi skal på utstilling med henne neste helg! Men men, vi får gjøre det beste utav det! Utstilles det skal hun ihvertfall!! :)





Jeg håper snøen snart forsvinner å vi kan få VÅR!! Jeg vil ha grønt gress i hagen å tulipaner!!





Ha ei fortsatt fin helg da!!





2 kommentarer:

  1. Håpe du føle dæ bedre sånn at det blir greit å komme tilbake på jobb og lykke tel me utstillinga! hils mammen! og gje snuppa en muss

    SvarSlett
  2. Håper du er bedre:)

    NYDELIG jente du har:)))))

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!