onsdag 10. februar 2010

Typisk min flaks!!!

For ti dager siden hadde jeg med min tannlegeskrekk manna meg opp til å gå å få fiksa den ene fortanna mi! Hadde fått ett hakk som igjen hadde ført til at tanna var egentlig delt i to!
Fikk ny fin tann! Var ganske stolt av meg selv egentlig! Og veldig fornøyd!

I går løsna hele greia.... beit tenna litt hard sammen da jeg lekte med Nora, å så smalt det og tanna løsna! Den falt ikke ut eller no, men den kjentes løs ut! Da jeg våkna i dag tidlig var den enda løsere! Dro på jobb kl 08, å i matpausen ringte jeg tannlegen! Han hadde tilfeldigvis fått en avbestilling, så jeg slukte en yoghurt å dro fra jobb, grønnkledd og fin! (jobber på kiwi)

Tannlegen måtte bare riste på hodet, da jeg fortalte hva som hadde skjedd! (dette er 3. gang den tanna sprikker) Han ringte opp pasienten etter meg å ga henne en ny time, å så satte han igang! Det endte med at de satte inn en stift og bygde opp tanna på nytt! Det tok nesten 2 timer!! Å kosta flesk..... selvfølgelig!! Men kunne ikke akkurat dra tilbake på jobb uten tann!!

Så nå har jeg nok en gang ny tann!! Usj jeg er ikke veldig glad i å gå til tannlegen altså! Men har heldigvis funnet meg en tannlege som funker! Så da er det ikke SÅ ille!

I morgen har jeg fri fra jobb! Deilig! Kanskje jeg skal teste symaskinen da......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!