tirsdag 27. april 2010

Tirsdag!

Er ikke noe veldig spennende som skjer her for tiden... eller litt er det jo, men det kan jeg ikke fortelle om riktig enda... men i neste uke! DA kan jeg si det!!

Frem til da blir det rolige dager... holder jo på å pusse ned mitt gamle spisebord. Er ferdig med bordet så nå er det bare beising og lakking igjen på "klaffen" og pussing, beising og lakking på stolene som gjenstår! Ja å så selvfølgelig å trekke om stolene da! Men stoffet er innkjøpt å alt er klart, må bare få ånden over meg til å begynne med stolene.. det slår meg at det kan være litt "pirkete"....

Jaja, det kommer seg ihvertfall!

Ha en super tirsdag allesammen! I ettermiddag er det babysvømming igjen! Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!