mandag 3. mai 2010

Hu hei hvor det går!


Nå er uka i gang å i dag tidlig var man på NAV! Jeg skal få snakke med en "voksenopplærings-rådgiver" i morgen, å så får man håpe at han har noe vettug å fortelle meg! Jeg får flashback til siste året på ungdomskolen av denne funderinga over hva man "skal bli"!! Ja, ja det blir nok fint lite som skjer på den fronten før til høsten tenker jeg! Er jo ofte lite skole i sommerferien!



Vi har vært på østlandet å henta en liten(6mnd) leverfarget dalmis!! :) Han er nydelig ja!! Går under navnet Eiko å er en hund vi skal være medeier på om han liker seg her hos oss! Så langt går alt bra, å det virker som han har det bra! Han er flink å ligge unna Noras leker! Men kan jo hende han ombestemmer seg når han blir litt varmere i trøya da!




I løpet av uka skal vi hente vår "nye" campingvogn!! Den er ny for oss altså! Men ikke ellers! :P Gleder oss til å få vogn! Blir nok litt reising i sommer! Blandt annet på hundeutstillinger og en liten tur til Alta! (Jippi!!)




Nå blir det lalle sove på lille snupp! Ha en fin mandagskveld alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!