lørdag 22. mai 2010

trøtt og slapp....

Er lenge siden jeg har vært så slakk og trøtt! Har begynt på ny medisin for "gikta" så mulig det er en av bivirkningene.. bortsett fra at jeg føler jeg litt utmatta så er de værste bivirkningene jeg har fått, hodepine den dagen jeg tar medisinen og dagen etter, og bittelitt kvalm! Men det går fort over! Så jeg skal ikke klage egentlig! Synes dette går overaskende bra jeg!! :) En av de "positive" bivirkningene jeg har fått er nedsatt matlyst! Å siden jeg har litt å ta av, så er jeg ikke leimeg for det! :P

I dag har vi spist taco til middag, nå ligger mannen på sofaen å sover, Nora står klistra til barnetv, Chenta ligger i senga si, Eiko ligger som ett slakt på sofaen å jeg sitter her å gjesper... er det rart man blir slakk når alle sover rundt meg??

Vi holder nå på å klargjøre campingvogna til vi setter ut på vår første tur med den på onsdag! Blir gøy å få testa den på tur! Da skal vi altså på hundeutstilling på Gjøvik! Blir kjekt å treffe alle hundene og de hyggelige folkene igjen! :)


Ha en fortsatt fin pinsehelg!

3 kommentarer:

  1. Håper bivirkningene gir seg etterhvert og at du ikke blir slapp hele tiden :) Neste helg reiser vi på tur igjen, skal bli så koselig :) sees og hils til alle som sover :)) klem

    SvarSlett
  2. Håper bivirkningan gjer sæ etterhvert. det viktigste e jo at "gikta" blir bedre :). Blir deilig å komme nordover igjen! kos dokker så masse sløvinga!!:)

    SvarSlett
  3. Hei ♥

    Hyggelig at du vil delta på min give away :))) Titt gjerne innom min nyoppstarta give away blogg :))

    Kjempekos blogg og masse herlige bilder!!! Dem er så søte atte!!

    Ha en herlig uke :)))

    Klem ♥

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!