onsdag 12. mai 2010

En gammel dame...

Det er det jeg har blitt!



Jeg har fått den foreløpige diagnosen leddgikt etter at Nora kom til verden. Jeg er fortsatt under utredning da. Men at det er en revmatisk lidelse er det ingen tvil om!


I dag er det en sånn dag der alt verker! Jeg våkna i dag tidlig å var stiv over alt! Vanligvis så tar det ikke så alt for mange timene før det gir seg etter at jeg har stått opp, men i dag har det enda ikke gitt seg... Er tungt å ha ei lita snuppe som krever mammas oppmerksomhet å veldig gjerne vil løftes opp når det er slik..


Om noen uker skal jeg begynne på nok en ny medisin. Så jeg bare krysser fingrene for at det vil ha en god effekt på meg og at jeg slipper unna de værste bivirkningene..


Jeg har rett å slett blitt en gammel dame etter at jeg fikk barn... :P Føler meg ganske skrøpelig idag ihvertfall!!


Dagens klage.... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!