fredag 6. november 2009

Fredag og endelig helg!

Titt tei!!

Ja da var helga her igjen! Synes dagene går veldig fort for tiden... Snart er det jo jul jo!! :)



Jeg gleder meg som en liten unge (som alltid) til jula!! Å i år blir det enda gøyere siden dette er Noras første jul! :) Nå skal man bagynne å sette tradisjoner!! I år har vi bestemt oss for at det blir ekte juletre!! Har ett kunstig ett som vi har brukt i alle år. Mest pga at noen av gjestene våre har hatt allergi! Men i år er det ingen alergikere i vente så da slår vi til med ekte tre!! Gleder meg til lukta!!



Nå har vi vært i hagen å raka og raka og raka og raka... det føles ihvertfall sånn! Var jo ett HAV med løv å få bort før det stakk over til naboen! (hadde nok ikke vært så veldig populært det gitt)



På søndag er det jo Ronald første farsdag med Nora! Men siden vi skal på hundeutstilling på søndagen, så blir det en liten farsdags feiring på lørdagen tenkte jeg!



På onsdag som var, så var jeg å fikk vaksine mot svineinfluensaen! Har ikke hatt noen bivirkninger bortsett fra litt hodepine og ganske så vondt i armen... armen verker enda... ellers ingen ting! Resten av familien skal også vaksineres.



Nå skal lille gullet mitt ha litt grøt! Ha ei fin helg alle sammen!!



1 kommentar:

  1. God helg :)

    Her glede me oss og KJEMPE mye t jul, d ska bli så koselig sammen me di små :D

    Nora e bare SÅ søde då :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!