lørdag 21. november 2009

Utladet!

I dag skal jeg skryte litt av meg selv! :)

Jeg var kjempetrøtt til tross for at snuppa sov helt til halv 8 i dag tidlig! Jeg gikk til og med å la meg sammen med henne da hun skulle ha sin faste formiddagslur! Da vi sto opp igjen hadde jeg bare lyst å kryppe opp trappa, å inn under dyna igjen...

Men jeg tvang i meg litt mat, å kledde på meg å gikk ut i hagen! Fikk raka litt og luka bort litt vissne blomster! Å så fikk jeg spraylakkert ett speil jeg har kjøpt på fretex! :) (Det får dere se i ett senere innlegg! )

Da jeg kom inn så fikk vi litt besøk, å når de var dratt så måtte jeg opp på Noras rom å senke sengebunnen i senga hennes! Hun reiste seg nemlig opp helt alene for første gang i går! Så tar ingen sjanser nå nei!

Da jeg var ferdig med senga, tok jeg snuppa med i dusjen! Da vi kom ned igjen så begynte jeg på middagen, mens Nora satt i stolen sin å spiste mariekjeks å fulget nøye med på alt jeg gjorde! Da middagen var ferdig til å settes i ovnen, så var det på tide å få snuppa i seng! Det gikk heldigvis fort og greit! Å så var det bare å hive maten i stekovnen og dekke på bordet! :)

1930 var middagen (moussaka) på bordet, å finalen av skal vi danse på tv! Jeg var kjempe sulten og sliten, så det var på tide!

Nå sitter jeg her stappmett og skriver så det ryker av tastaturet, for straks kommer resultatene av skal vi danse finalen, å sofaen roper på meg!!

Ha ei nydelig helg!!

1 kommentar:

  1. Ja nå er jeg inne og snik kikker på sidene deres-og denne bloggen var jo kjempekoselig:-)
    Så gøy at lille frøken har reist seg i sengen-en spennende tid framover nå -med ei lita blid jente i huset:-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!