mandag 16. november 2009

Julebordhelga er vell overstått!!

Ja på lørdagen var det altså klart for årets julebord! Jeg er jo i mammaperm, å siden jeg jobba sist har det begynt maaaaange nye fjes på jobben min! Så jeg så fram til å bli kjent med mine nye kolleger!



Men dette var også dagen/kvelden for å ha barnevakt for første gang!! IIIIIIIK!!! I forkant prøvde jeg å glemme at jeg skulle på julebord sånn at jeg slapp å grue meg til å være borte fra Nora for første gang!



Vi fikk min super søte og snille tante L. til å passe skatten! Å det gikk over all forventning! Nora hadde vært så snill som bare det å kjempe tålmodig ifølge tante! Snille Tante L overnattet hos oss og tok seg av snuppa vår dagen-derpå! Da vi (les: jeg, siden mannen gikk å la seg igjen) sto opp så tok hun Nora med seg på en lang trille tur! Så jeg fikk ligge å sløve på sofaen i kjent dagen-derpå-stil! Noe jeg personlig ikke har gjort på 2år!



Å ja det gikk superbra på lørdagskvelden med meg også! Jeg drakk nok litt i meste laget, men ble ikke så sanseløst full som jeg hadde frykta! Å jeg var hjemme kl 0130 i fiiin form! Kl 0300 våkna Nora å ville ha mat å da var jeg plutselig edru!! Det føltes ihvertfall ikke som om jeg hadde drukket noe som helst! Tante L tok seg av nattmating, men jeg fikk da snust litt på min lille snupp, før jeg bar henne opp i senga si igjen! Hvor hun forøvrig sovna med en gang!

Da jeg kom hjem knipsa jeg dette bildet med web cam! Ja ser nok litt full ut.. men jeg har på meg sminke for første gang på lenge! Å da mener jeg mer sminke enn bare mascaraen!




I morgen skal jeg på treff med masse marsmammaer så Nora får leke litt med andre "bebiser"!! Gleder oss masse!



Ha en deilig mandags kveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!