mandag 21. desember 2009

BLIR SPRØ!! Trenger hjelp!!

Tenkte å slå på stortromma å lage ett meget fancy pepperkake-juletre som var avbildet i Kamille nr 25... men det er enklere sagt enn gjort... Har ikke fått pepperkakedeigen ut av boksen enda jeg!!

Jeg har nå sittet å surfet på nettet i over 1 time for å finne en stjerneform som egner seg! Når jeg da endelig fant en som kunne funke bra, så klarer ikke jeg å finne ut hvordan jeg skal få ut denne stjerna i 11 forskjellige størrelser... har bare en litt gammel multiskriver hvor det ikke er noen funksjon for å forstørre... tror jeg da... mulig jeg framstår som noe blond nå altså... Men er det noen som har en genial ide om hvordan jeg kan gå fram så er jeg veldig takknemmelig for det altså!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!