søndag 20. desember 2009

Oppdateringer!!

Ja da har jeg tid å skrible litt her igjen! Er mye å henge fingrene i om dagen!

Men nå har jeg altså fått undervannsbildet av Nora! Sånn ble det:




Ellers så har det altså kommet 1/2-1 meter snø ute!!! IIIIIIK!!! Jeg er IKKE fan av mye snø!! Ok jeg skal innrømme at det er kos å sitte inne å titte ut på snødekte trær! Men må jeg ut så foretrekker jeg at det er snøfritt og helst noen varmegrader!! Akkurat nå ser det slik ut når jeg titter ut av vinduet:



Vet ikke om det er noen som husker at jeg hadde ett prosjekt med ett speil kjøpt på fretex? Ihvertfall så ble resultatet slik:
Speilet skal Nora ha på sitt rom når det engang blir klart... skal bare, skal bare.....

Adrian kommer på julebesøk i morgen! Han blir helt til 5.januar! Gøy for Nora OG Adrian at han er med på hennes første julaften! Er ett fint minne for oss alle!

Nora kryper rundt i stua nå i full fart! Å i morgen er hun hele 9mnd!! Store jenta!! Skrytebilder følger:








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!