søndag 25. oktober 2009

Alternativ søndag!

Hei og hopp!
Slik ser Nora ut i fotballdrakten hun fikk hos Ronald da han kom hjem fra Ipswich!! Så søt da! Det står navnet hennes på ryggen av trøya!







Dagen i dag starta som en skikkelig grå og kjedelig dag! Typisk søndag!! :P

Men da vi (hele familien) var ute å trilla søndagstur fikk jeg en telefon om jeg hadde lyst å bli med på Alternativmessen!! Jeg var ikke klar over at det var en slik messe i Haugesund! Men når det først var det så måtte jeg jo ta turen!!
Så jeg og Nora hoppa i bilen å dro ned til byen!

Det var mye spennende å titte på der nede! Fikk tatt meg en tur til en "spådame" som la tarot kort for meg! DET må jeg si var spennende!! Hun traff skummelt riktig på så si ALT!! Å så hadde hun litt og fortelle om framtiden min også! Det blir ihvertfall gøy å se om hun får rett da!! Men sånn jeg ser det nå så skulle det ikke forundre meg om hun får rett i flere av tingene hun så!!

Fikk kjøpt meg ELEFANT der også!!! Den er så fiiiiiiiiiiiiin!! Skal ta bilde senere!


Ha en innholdsrik uke alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!