lørdag 17. oktober 2009

lørdag, mc donalds og tur!

Ja da er lørdagen snart over, å i dag har gått utrolig fort egentlig! Godt er egentlig det! Å nå bare gleder jeg meg til å snart finne senga!

Er alene i heimen nå, å da er det ikke mye tid til å sitte på rompa før ungen er i seng! :) Å veeeldig vanskelig å komme seg i seng i tide!! Men jeg er på tur nå snart! HELT sant!!

Har vært en tur på Amanda å handla og spist på mc donalds! Etterpå tok jeg mamma med meg hjem så hun kunne oppholde Nora litt mens jeg fikk satt på en vaskemaskin og vaska litt kopper! Etterpå gikk vi tur i Haraldsvangen! Chenta måtte jo få dagens tur!

Merker veeeeldig godt at jeg har vært mye på beina i dag, for NÅ verker det!!
Har bare slappa av å sett tv i kveld! Har tent masse stearinlys å sett "skal vi danse" bl.a.

Håper på finvær i morgen også, så vi får oss en tur på lekeplassen igjen! Nora elsker å huske!! Slenger ut noen bilder av turen på lekeplassen på torsdagen!




OK! Jeg har ikke vært i nærheten av en rutsjebane siden jeg var 10 år tror jeg!! Så teknikken sitter ikke helt enda!! Men vi har mange år med leking foran oss så jeg kommer sterkere tilbake!!




1 kommentar:

  1. sv: Hei, du er jo Rune sin storesøster! :D Kult!
    Hehe takk takk ;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!