torsdag 15. oktober 2009

Torsdag...

I dag har jeg vært på møbelringen å kjøpt meg kiste!!! Det var litt av ett røverkjøp, da den var satt ned fra 2199 til 598!! Så da måtte jeg dra avgårde i dag så jeg var der når de åpna!




Er den ikke fin? Jeg er ihvertfall veldig fornøyd!! Trenger litt oppbevaringsplass nå som snuppa er blitt SÅ aktiv at vi må rydde bort ting fra gulvet!


Etter at jeg kom hjem så støvsugde jeg stua å vaska kjøkkenet!! Fikk vaska alle skapene utenpå. Er litt imponert over all energien i dag må jeg si!! :P


På fredag reiser min kjære mann til Ipswich! Han blir borte i 6 dager å jeg, fotballenka, blir hjemme med barn og hund!


Forresten! Slenger med ett bilde av Nora å storebroren Adrian! Se så fine de er!!
Vi gleder oss til du kommer å feirer jul sammen med oss, Adrian!!

1 kommentar:

  1. Her var jeg...
    Så fint søsken bilde. Nydelige barn :)

    Røverkjøp av en kiste da!! Ha en kjempe fin helg uten mann.

    Hilsen Ricke

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!