søndag 11. oktober 2009

Nok en uke forbi!!

Da var det søndag igjen!!
Har ikke fått vært så aktiv her den siste uken. Har vært så mye annet å konsentrere seg om!

I dag har jeg blitt forkjøla! Æsj jeg håper ikke Nora blir smitta! Var SÅ slitsomt da hun var syk sist!!

Ellers så har jeg funnet ett gammelt halvferdig broderi i kjellern som jeg har satt meg som mål å bli ferdig med til jul!! :P Mannen holdt på å le seg skakk da han så meg sitte å plundre med det i går!! Er det ingen som har trua på meg??? :) Jeg skal nok vise dere!!

Ha en fortsatt fin søndag alle sammen!!

1 kommentar:

  1. Her var jeg.. pluttselig kom det ny layouts. Kjempe stilig da!

    Neste gang jeg er her- ser jeg kanskje bilde av et broderi? ;) hihi

    /ricke

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!