mandag 27. juli 2009

bytur i regnet

I dag har jeg og Nora vært i byen en tur.
Jeg var innom legen og så traff vi ei frøken fra barselgruppa mi. Så da gikk vi en tur på cafe'! Koselig med bytur og cafe' besøk, men kunne klart meg uten regnet... (jada jeg vet at jeg bor på vestlandet...)

Har fått ordna gaven til min hemmelige mammavenn i dag også! Eller det vil si jeg hadde handla halve gaven tidligere, men så fikk jeg kjøpt resten og sendt den avgårde i dag! Så nå kan min hemmelige mammavenn glede seg!! :) Er nok hos henne iløpet av en dag eller to kanskje tre!

Snuppa mi har begynt å sovne tidligere og tidligere hver kveld! Så i dag sovna hun før kl var 20:30! Så da blir det litt tv tid på meg! Kanskje vi ser en film også! Hvis jeg ikke sovner før vi kommer så langt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!