fredag 24. juli 2009

HEI!!!! Kan noen levere sola tilbake til Haugesund??

Den har bare blitt borte jo!! Er mega klar for litt varme og late dager i hagen!!
Ellers så skjer det ikke så veldig mye her hos oss... Blir jo veldig sløv av regnet da...

Men til neste helg er det hundeutstilling på oss! Da pakker vi i bilen og kjører til Nesbyen!! Skal være med på dobbeltutstilling der på lørdag og søndag! Gleder meg masse! Spesielt til å møte igjen gjengen fra Ås som er oppdrettere av våres lille prikkedyr Chenta!
Krysser fingrene for at det ihvertfall går sånn rimelig greit i ringen!

Snart skal vi kjøre opp på Obs å ta helge handelen! Kanskje jeg får overtalt min kjære til en tur på mc donalds.... ;) er jo fin fredags "middag" det?! Ihvertfall lettvint for husets kokk som jo er meg.... :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!