tirsdag 28. juli 2009

Hundeutstilling

På torsdag reiser vi til Nesbyen for å være med på hundeutstilling! Vi var først forberedt på å overnatte i telt siden alle campinghytter var booket for leeeenge siden! MEN heldigvis så var de så snille å skrive opp navn og telefonnr vårt på NAF campingen i Nesbyen (sjong camping) og ringte oss opp da de fikk en avbestilling!! Jippi!! Så da får vi overnatte i hytte!!

Jeg har begynt å skrive opp liste over det vi trenger med oss når vi skal dra! Vi blir borte i 4dager! Så det er ikke SÅ lenge, men det blir litt å ha med til snuppa vår da!! Siden vi nå har Nora som gjør at vi må ha med barnevogn og etc så har vi bestemt oss for å kjøre med henger! Vi har jo Mercedes Stasjonsvogn, men det blir ikke plass til alt! Så nå får vi med oss barnevogn, hundebur, campingstoler og div andre ting!

Kjenner jeg gleder meg masse til helga! Ikke pga selve utstillinga, men godt å komme seg litt vekk og oppleve litt andre ting! Å så får vi treffe igjen Ås-gjengen igjen! (oppdretterne til Chenta)

1 kommentar:

  1. hei nina!
    takk for tilbakemelding på bloggen min ;)
    så klart det er lov å la seg inspirere! hehe! det er jo bare kjempekos om jeg kan gi litt inspirasjon til andre vettu!

    btw, du må lære meg hvordan man får sånn bakgrunn som du har!! du skylder meg en vet du... haha! ;)

    -Laila Johanne-

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!