lørdag 25. juli 2009

Søvnmangel.....

I natt ville ikke hjernen min sove.... Sist jeg titta på klokka var den 04:35!!! Plutselig våkna jeg av at snuppa ville ha mat! Da var klokka blitt 07:30.
Sto opp å laga ei flaske til henne. La henne tilbake i senga si etter at hun hadde spist opp. Men da gadd ikke hun å sove no mer.. Lå å småpluddra i senga si i en times tid! Da våkna min kjære mann også og vi bestemte oss for å bare komme oss opp av senga!

Pga den relativt korte natta så har jeg gått rundt som en zombie i dag!! Øya går i kryss og klokka har gått saaaaaaakte!!! Jeg har en misstanke om at klokka muligens har stoppa helt opp også!! Det føles sånn ihvertfall.....

Nå har nå heldigvis snuppa sovna etter litt om og men! Hun fant liksom ikke roen helt så hun ble liggende å kjefte og prate om hverandre... Tilslutt brøyt hun ut i hissig og irritert gråt! Da måtte jeg opp¨å synge litt mens jeg holdt henne i armene mine! DA sovnet hun... Fine jenta mi!! Trengte bare litt mammakos!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!