mandag 6. juli 2009

Dåpen i går!!

Da var dåpsdagen overstått! Det var en fin dag! Med fint vær og masse familie og venner som hygget seg både ute og inne!








Men dagen før dåpen var den mest hektiske dagen på lenge! Vi hadde dåpen her hjemme så ble MYE å forberede! Ikke bare skulle maten og kakene fikses, men måtte jo rydde å vaske og gjøre alt fint til folk skulle komme! Så følte liksom aldri at jeg ble ferdig! Klokka 3 natt til søndag gikk jeg og la meg! Å så var vi oppe igjen kl 7!! Men alt gikk i boks å jeg er mega fornøyd nå!!



Vi fikk besøk av mine to brødre (en fra Alta og en fra Moss), Svigermor og svigerbror + sønnen hans (fra Moss og Son), mine to fettere fra Husnes, ett vennepar fra Trondheim som også er gudforeldre til Nora og mamma og tante som bor her i Haugesund! Ene fetteren min og minste broren min var også faddere!


Nora oppførte seg eksemplarisk i kirka! Sang med på salmene og når presten skulle holde prekenen! Men hun ble fort trøtt og grinete utover dagen, så vi fikk ikke tatt ordentlig dåpsbilde til takkekortene! Så det skal vi prøve å få gjort i dag! Så kanskje vi får ett smil? Skal legge ut mer bilder etterhvert! For nå våkna prinsessa.Og hun vil ha mat NÅ!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!