torsdag 13. august 2009

Ja snart er det helg!!! :)

Her kommer litt bilder fra turen vår i Haraldsvang Naturpark! Vi går ofte tur der både med hunden, eller hele familien! Er koselig å mate fuglene der... Ble noen koselige bilder syns jeg...





Nora tar livet med ro mens hun titter på alle fuglene!



Jeg gleder meg til helga! Ikke fordi det skjer no spesielt! Men er liksom litt deilig når helga kommer!
Jeg er flink å lage middag vær dag hele uka, så på fredagen er det mækker'n tur på a mor!! :) Er skada av å ha bodd i finnmark hvor vi ikke har slike fasjonable restauranter! :) Så jeg er litt over gjennomsnittet glad i mc donalds mat kan man si....



Ellers i helga så er det ikke planlagt noe annet... bare slappe av å kose oss sammen hjemme hele gjengen! Er hvist ikke meldt noe kjempe vær heller, så det blir vell bare inne aktiviteter! Kanskje jeg får gjort noe fornuftig.... :)










I fare for å virke litt blond nå.. Jeg var faktisk ikke klar over at svaner hadde SÅ lange bein.... (!)
Jeg vil til mitt forsvar si at vi har ikke svaner i finnmark!! :P Og de gangene jeg har sett svaner ellers så har de svømt fredelig rundt på ett vann!

dette bildet er de innpåslitene gjessene!! De er her på vei bort da det var tomt for mat! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!