søndag 30. august 2009

Oi på tide å oppdatere bloggen jo!!

Har etter filmfestivalen blitt så avvent med internettet at jeg har brukt noen dager på å hente meg inn og oppdatere meg på diverse blogger og nettsteder!

(Forresten: Snøjentas blogg er bare super inspirerende å lese http://minvinterverden.blogspot.com/ )


MEN her følger en liten oversikt over filmene jeg fikk med meg på festivalen:

Upperdog: Bra nok, men jeg synes vell egentlig den var litt oppskrytt... levde ikke opp til mine forventninger!

Coco før Chanel: Bra film om coco Chanels oppvekst på barnehjem og om hvordan hun endte opp som en av verdens ledende moteskapere! Anbefales!

The Ugly Truth: Kjempe morsom amerikansk komedie!! I LIKE!!! Anbefales!

Polytechnique: Fransk Film om skolemassakre mot kvinnelige studenter i canada i 1989. Grei nok!

Fish Tank: Bra film, men syntes den ble litt lang... varer i 2timer...

The Young Victoria: Bra film om englands lengst regjerende monark og dronning av verdenshistoriens største imperium! Anbefales!

A Game for girls: Italiensk film, ganske rå.. handler om ei syyyyk jente... Som liker å skade andre....

Man tenker sitt: Svensk... slitsom og kjedelig.... den varer ikke lengre enn 1 time og 16 min, men føltes som 2 og 1/2 time minst!!

Se opp: Morsom animert film fra disney og pixar! Anbefales om du liker filmer fra disse!

Julie & Julia; NYDELIG film, kjempe morsom!! Anbefales på det sterkeste!! Tror dette var en av de beste filmene jeg fikk sett under festivalen! Meryll Streep gjør sin beste rolle her synes jeg!!

Away we go: Morsom film om ett par som legger ut på en reise for å finne det mest ideelle stede for deres ufødte barn og vokse opp!! Anbefales!!

Taking Woodstock: Morsom film om woodstock. En slags hyllest til festivalen over alle festivaler siden den er 40 år i år!!

A thousand oceans: Sterk film.. fikk litt vondt i magen av denne,,, Anbefales!


Ellers så brygger jeg på en forkjølelse... Har vondt i halsen å fryser, så har vært å leita frem mitt mykeste hundehår-frie pledd! Kosa meg på sofaen i går kveld, skulle se film, men duppa av hele tiden, så mannen fikk se den ferdig alene å jeg tok "tidlig" kveld! Å i dag tidlig fikk jeg sove helt til klokka 10!!! Snille Nora min!!

Skal bruke morgendagen på å ta noen telefonen rundt omkring, blant annet til get!! Boksen funker ikke som den skal!! Min lille get boks hd-pvr vill ikke at vi skal stille på serieopptak!! Det er for meg den viktigste funksjonen, så dette MÅ jeg få fiksa!!

Slenger inn noen bilder av Min lille Noras første møter med fast føde!!






1 kommentar:

  1. Hei snuppis!
    Helledussen så nydelig Nora er... *smeeeelt*
    Bra du har kosa deg skikkelig med filmfestival :-D

    Tusen takk for så fin omtale av bloggen min!! Så snill du er!!

    Ha en fin dag, N!
    Klem fra meg :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!