onsdag 2. september 2009

er litt sylta...

Siden mandag har jeg vært syyyyyk! Er nesten like syk som mannen blir når han blir syk, bare at jeg er det faktisk på ordentlig! :P Så har vært flink å holdt meg innendørs! Har kun vært ute for å komme meg i vaskekjelleren en gang! Litt dårlig å bare ha vaska en maskin med klær siden mandag... Men er man syk så er man syk!


Har litt dårlig samvittighet for at ikke snuppa har fått en eneste trilletur siden søndagen... Men hun skal få mange og lange turer når mammaen er frisk!!

Ellers så manna jeg meg opp til å lage hjemmelaga pizza i dag! Gikk fort da siden jeg bruker NÅ pizzabunn fra tine! Så slipper jo å lage deig! Hater deiger... Er jo SÅ klissete!!
Men uansett så har jeg veeeldig lyst på kanelboller i kveld.... kaaaaanskje jeg har gjær? hm... må kanskje ta meg to paracet å komme meg på kjøkkenet å bake... mmmmm ferske kanelboller hørtes veldig fristende ut? Er egentlig ikke så glad i tørr gjær da... får det liksom ikke helt til..
Forresten så kom boka mi i posten i dag!!!
Er blitt litt hekta på en sånn serie, type kiosk literatur! Novemberbarn heter den. Å ja, jeg abonerer på den... så i dag kom bok nr 7 i posten!!! Jippi! Så i kveld når jeg kryper under dyna så blir jeg nok liggende våken en god stund å bare lese!! Er så vanskelig å legge den fra seg... å så er det SÅ lenge til neste bok!!
Ha en fortsatt fin kveld...

1 kommentar:

  1. Mmmm.. heimelaga pizza!!
    Eg er også litt betenkt til tørrgjær, men brukar å løyse den opp i det lunka vatnet akkurat som med ferskgjær, i staden for å ha den i det tørre. Då er den god som gull!

    God bedring om du framleis er sjuk!

    Klemmert!
    (Lykkelite)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!