tirsdag 15. september 2009

Nattbaking!!

Nå er jeg akkurat ferdig å lage Oreokake!!
Får besøk i morgen av to marsmammaer med bebiser som jeg har blitt kjent med gjennom bv. Så mens babyene leker på gulvet skal vi sitte å kose oss med kake! Håper ihvertfall det blir kos, den ser veldig god ut ihvertfall! Skal ikke smake før i morgen! Er første gang jeg lager den så de får være forsøkskaniner!
I dag har vi vært å stemt, vaska 3maskiner med klær, rydda og støvsugd huset! Ja å så har vi "rydda" i hagen! (klippet thuja og krisstorn (skrives det sånn??)) Ja, ja, fint ble det ihvertfall!
Å nå er faktisk plommene og eplene i hagen modne!! Så ut i uka skal jeg være skikkelig husmor å koke eplemos til Nora!! Plommene var forresten nydelige, saftige og søte!! Mmmmm!! Nora fikk smake og det syntes hun var kjempe stas!! Hun sutta og sutta! Siden plommene var så saftige, så falt de veldig i smak!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!