lørdag 26. september 2009

Blogg hvile...

Har faktisk ikke vært innpå her på 5dager!!! Har ikke lest en eneste blogg heller på 5 dager!

Har vært ganske opptatt de siste dagene! Har hatt barseltreff her hjemme, har vært ute å shoppa litt småtteri til Nora i går, å i dag har vi vært i byen å titta siden det er "Kremmerdager" i sentrum.

Har faktisk fått kjøpt den første julegaven i dag!! Ikke dårlig!! Å den er til min kjære lillebror Rune!! :) Nå kan jeg jo ikke røpe noe her, siden det kan tenkes at han er innom å titter... :P

Å i dag poppet Nora sin 2.tann opp!! Så nå er det to små tannebisser i underkjeven hennes!! De er fortsatt veldig små så de vises ikke SÅ godt! Men skal se om jeg ikke får dem med på ett bilde i nærmeste framtid!

Sliter litt med å få Nora til å like mat... foreløpig er hun veeeeldig glad i flaska... men prøver da med middagsglass nå, har litt pause fra grøten.. Men skal prøve med grøt igjen i morgen tenkte jeg! Hun stritter veldig imot alt som ikke er på flaske... Å det lille jeg får gitt henne havner som regel alle andre plasser enn i magen hennes! Hun har nemlig funnet ut at det er gøy å putte fingrene inn i munnen når den er full av mat! :) Legger ved bildebevis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!