onsdag 16. september 2009

Barseltreff og Schisofrent vær!

I dag har vi vært på barseltreff! Det var veldig koselig å så var det bare ca 400meter til hun det var hos! Siden vi ikke har bil tilgjengelig før på fredag så var det en fordel!

Trilla bortover i finværet! Det blåste litt, men var sol!
Satte vogna fra meg på terassen siden snuppa sov. Da hun våkna tok jeg henne inn å tenkte ikke så mye på den vogna..
Plutselig bare BØTTA det ned!!!

Heldigvis så hadde jeg overtrekk over selve sittedelen! Så det ble heldigvis ikke bløtt nedi vogna!! Men da var det ihvertfall bare å få opp regntrekket å redde det som ikke hadde blitt vått enda!!
MEN... tenkte ikke på at skoene mine sto utpå der da...
Så det rakk jo selvfølgelig å regne litt i dem også før jeg kom på det! Da vi skulle trille hjem så regna det fortsatt litt, så jeg fant fram regnponsjoen! Tredde den over hodet å gikk våt hjemmover! Men da slutta det jo selvfølgelig å regne å sola titta fram å det var plutselig SÅ fint vær!!
Nora sovna på vei hjem! Fikk det ihvertfall mørk å fint når hun skulle sove!
Tror hele værsystemet her er litt schisofrent!!! Er jo så ustabilt, spesielt nå på høsten!! Er ikke bare bare å henge klær til tørk ute lengre.. :P

Denne uka har vi altså vært ganske så sosiale! Er kjempekoselig å komme seg ut litt å treffe andre mammaer og søte babyer! Ser jo at Nora liker det også! Å så blir hun jo så enkel å legge til kvelden når det skjer litt på dagen!!

Legger med noen bilder av hennes første møte med tannbørsten!! Tatt i kveld! Herlige snuppa vår!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!