søndag 6. september 2009

kjedelig søndag....

Er det en regel at søndager skal være så kjedelig??! Synes det er mistenkelig mange søndager som faller i kjedelig-kategorien!!
Har ikke vært noe spennende som har hendt i dag.
Sto opp like tidlig som i går! La oss igjen, å sov ganske lenge... Men siden min lille snuppe er blitt forkjøla, så har hun vært litt trøtt i dag hun også!

Jeg har gått tur med vovven i formiddag siden mannen er syk..
Har laga kjedelig, men GOD, pølselapskaus til middag i dag! Det er liksom den faste søndagsmiddagen her i huset!
Har ellers bare sittet å surfa på nettet og sett tv...

Å etter at jeg fikk lagt henne så har jeg vært oppe å målt tempen og gitt henne nesedråper sikker ørten ganger!! Nå skriker hun igjen, så må stikke!

Ha en flott kveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!