søndag 27. september 2009

I dag


I dag har jeg kun lyst å vise dere ett bilde av verdens søteste unge!!

Kan jo for øvrig legge til at det har regna i hele dag å jeg har ikke satt foten utenfor døra en eneste gang!! Har bedrevet dagen med litt scrapping og leking på gulvet med den herlige ungen min!! :)

Har forresten veeeldig lyst å reise på førjulsbesøk til moss... Å besøke broren min og familien hans!! Å så kusina mi, svigermor og Noras oldefar, onkel og nevø! Får se om vi ikke får det til snart...

Nyt resten av søndagen!! Klem

1 kommentar:

  1. Her er jeg og hilser på Hei hei!
    Håper en førjulsbesøk ordner seg for dere.
    Familiekos er superkoselig, særlig når det er så sjelden man kan treffes.

    Hilsen Ricke

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!