tirsdag 8. september 2009

Ny baby i hus!!

Ja i natt forsvant feberen å i dag har Nora vært som en ny baby!!
Er SÅ letta nå! Føltes jo rett og slett ut som om man var syk selv!! Natt og dag gikk i ett med snørr og tårer og selvfølgelig den dumme feberen!!
Så i dag har jeg vært ute å handla uten mann og barn! Har vært flink å handla inn middag fram til langt ut i neste uke!! Å siden jeg var så flink fikk jeg belønning underveis i form av en aldeles nydelig sjokolade jeg fant i hylla på spar!! Melkedrøm!! mmmmm!
Å i min søken etter bilde av vidunderet så fant jeg ikke det jeg lette etter, men maaaaange andre blogger hvor denne nydelige saken blir nevnt!! hihi!
Det skal sies at jeg kjøpte den med yoghurt og bringebær! Nammenam!! De hadde en med karamell og nøtter også, men jeg gikk altså for førstnevnte!!
Da jeg kom hjem etter fire butikker og to klokketimer så kom mammaen min på en liten visitt! Men hun dro hjem da hotel cæsar begynte! Hun kjenner sin besøkelsestid å VET at hun ikke kan forstyrre oss mitt i favoritt programet!!
Snuppa ble lagt i åtte tiden, å sovna uventa kjapt! Er jo slitsomt å være syk så hun var nok sliten! Da jeg kom ned var det bare å hive seg rundt å lage pizza! Igjen... (litt flau...)
Men godt ble det å nå sitter vi fornøyde og mette å venter på at Harpers Island skal begynne! Noe det gjør om minutter!!
Så derfor må jeg nå avslutte god tv-slave som jeg er!!
Ha en nydelig aften godtfolk!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!