torsdag 10. september 2009

Se så hærlig!!!

Må bare lage ett lite skryteinnlegg!!
Har tømt kameraet for bilder i dag å da benytter jeg sjansen å skryter litt her!!
Den fine hårbøyla har hun fått hos sin gammeltante Laila!
Her er Noras mest standar utrykk når jeg finner fram kameraet!
Men innimellom så får jeg noen fine smil tiltross for at jeg har den store svarte klumpen foran mitt eget ansikt! Lyd effekt registret mitt er blitt større etter at jeg fikk barn ja!! Her må man virkelig imponere med lyder for å få henne til å smile!!



Min nydelige herlige snuppe!! Er SÅ glad i deg jenta mi!!









2 kommentarer:

  1. Her var jeg å sniket. Hadde ikke vært herinne før.. Kjempeflott side.

    Og for noen nyyydelige bilder av skjønne Nora Magdalena. Artig standard utrykk av henne da! hehe.

    Hilsen Rikke

    SvarSlett
  2. Hihi, så søt hun er!
    Skikkelig sjarmtroll :D
    Håper dere hadde det koselig i helga!
    Hils mannen din du og!
    Klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!