søndag 13. september 2009

Hundehelg!!

I helga har vi vært på hundeutstilling på Klepp!


Er ikke så mye å skrive "hjem" om da vi røyk ut i første runde med blå sløyfe! Strenge dommeren altså! :) Var mange som fikk blått og noen uheldige som fikk gult også! I tillegg var det regn hele dagen! Å da vi skulle i ringen så pøsa det ned!
Men men, bedre lykke neste gang! Vi tar dette som fin ringtrening å så fokuserer vi heller på at vi hadde det kjempekoselig hos Marit! Hun diska opp med mat og kjempe koselig kveld sammen med Erika og Knut fra Kennel Dalnews (hvor vi har kjøpt Chenta) å en annen dame som også er valpekjøper av dem!

Ellers så har Nora fått sin første tann i helga!! Den dukka opp på lørdagen å jeg oppdaga den fordi hun beit meg i fingern!! Det gjorde kjempevondt da den lille skarpe tanna fikk tak i fingeren min! Det er ei tann foran i underkjeven, så hun skal bli bra søt når den er kommet ordentlig opp å hun gliser! Ser henne for meg!! :)

Har vært tidlig oppe i dag siden vi skulle være ute av hytta før tolv. Dro fra campingen i Sandnes i ti tiden, så var tidlig hjemme! Men det har vært en lang dag, så blir nok tidlig kveld på oss i dag! Skal bruke morgendagen til rydding og vasking! Får besøk på tirsdagen av mange søøøøte marsbabyer og mammaene deres! Gleder oss veldig til det!



Ha ei flott uke allesammen!!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!