mandag 17. august 2009

Jadda! Hvor er hodet?

I dag har vi vært på treff med jentene fra bv!! Kjempekos var det! Er ikke så flinke til å treffes så ofte, noe vi alle er enige om at vi skal bli flinkere til!!

Så i formiddag kom sms'en om at vi skal på intro til babysvømminga kl 1740 i morgen! Jeg visste jo at det ble i morgen, bare ikke når tid! Jeg skryter av den nye babdedrakten min som jeg har kjøpt men ikke prøvd! (krysser fingrene for at den sitter sånn noenlunde!) Når jeg er ferdig på treff kjører jeg hjem å vell hjemme går det ett lys opp for meg! BADEBLEIER!!! Nora skal jo være med på babysvømming jo!! Hva skal hun egentlig ha på?? Tanken har ikke engang streifet meg!! Så jodda, da hun hadde kommet seg i seng i kveld så kjørte jeg bort på rema å fikk tak i sånne bleier... snodige greier egentlig... men men.. er visst sånne man må ha! Ser bare ikke for meg at de skal kunne holde inne evt tiss når de antagelig er gjennomtrukket med bassengvann?!?

Håper mannen å naboen blir ferdig med å fjerne rust på bilen i morgen til vi skal på baby svømminga! De har nå sagt at de skal klare det... Hvis ikke så tar jeg bilen fra dem!! :P

Har forresten shoppa inn ingrediensene til min kjære mammas bursdagsmiddag! Har invitert henne hit på onsdag! Det blir hjemmelaget moussaka med gresk salat og tzatziki!! nammenam!!

Ha en deilig aften!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!