mandag 10. august 2009

Mandags morgen....

Starta klokka syv i dag! Frokost på snuppa i senga vår.. Prøvde å lure henne til å sove en time eller to til, men neida!! :)

Så da var det bare å stå opp! La henne på dyna si på badegulvet mens jeg tok meg en dusj! Å hun er kjempe snill å lar mamma dusje uten å protestere! :)

Mannen har dratt ut å vi er alene noen timer i dag! Snuppa har akkurat våkna fra sin første lur for dagen. Den ble jammen kort! Knappe 45minutter bare! Så nå ligger hun på lekematta på gulvet å kaver! La ett speil ved siden av henne å nå har hun snudd seg på magen å ligger å studerer seg selv! Hun er så flink!! Men hun blir fort lei av å ligge på magen da... Å når hun har fått nok så vet hun å si ifra!!

Har forresten bestillt meg den berømte rockeringen!! Håper den kommer i posten snart!! Nå skal magen strammes inn!! :)


Legger inn den siste lo'en jeg lagde i går kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!