onsdag 12. august 2009

sliten mamma i dag....

I dag har denne mammaen en slitsom dag... Snuppa våkna ikke no tidligere enn vanlig, heldigvis, men hun har vært veeeeeldig krevende.... Tror faktisk dette er første gangen at jeg har tenkt at jeg skulle ønske jeg fikk en time eller to HELT for meg selv!



Lille Nora er nemlig en skikkelig mammadalt!! Av dimensjoner!! Har egentlig tenkt at det var litt koselig jeg... Men når jeg skal vaske flasker, henge opp klær, lage middag OG samtidig vise henne oppmerksomhet hele tiden så ble det litt mye altså!





Hun ligger jo ofte på lekematta, men så snur hun seg fort over på magen! Det går fint å ligge sånn i sånn ca 45sekunder å så begynner vrælet!! Hun får nemlig ikke til å snu seg tilbake på ryggen!! Å DA skal du se ei lita snuppe med temperament!! (hvem er det hun har arva det av??)


Jeg forsøkte å sette henne i vippestolen, gikk bra en stund det også... Men når jeg snudde ryggen til for å fortsette på middagen så kom det berømte vrælet igjen!


jaja, søt er hun uansett!! Min nydelige lille skatt!! Så jeg slenger ut litt skrytebilder!!

Ser jo nå at dette innlegget kan oppfattes litt vell negativt! Men innimellom er det vell lov å bli litt sliten? Hun er jo helt hærlig alle de andre dagene!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!