Har bare holdt på i to uker nå, men begynner så smått å komme inn i det! Men det er mye igjen!
Ellers så har jeg såvidt begynt å tenke på julegaver! Har kjøpt inn 2stk allerede! Eller egentlig er jeg jo ikke tidlig ute eller no, er jo mange som er nesten ferdige på denne tida... Men det er det samme hvert år, jeg planlegger at jeg skal starte tidlig å så blir det ikke helt som jeg har planlagt likevell.. Men 2 er bedre enn ingenting!
Fikk forresten en meget hyggelig overaskelse i går! For en stund siden så ble jeg med på giwaway hos Vakre hjem og Interiør. De trakk ut masse premier, bland annet en hundeseng fra http://www.alphadog.no/ som var helt nydelig! Å gjett hva! JEG VANT!!! HUNDESENG!!! Jippi!! Til en verdi av 1500kr!! Jeg som aldri vinner noe!!
Vi har snakka om å kjøpe en ny, å hva passer vell bedre da!! http://www.alphadog.no/ har utrolig mye fint i nettbutikken sin! Vell verdt en titt!!
Nei nå er det natta... Skal prøve å bli litt flinkere å oppdatere her nå... lover... :)
