Viser innlegg med etiketten kresen. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten kresen. Vis alle innlegg

søndag 31. januar 2010

Jeg har ett problem!

Som jeg har hatt i alle år egentlig.. Jeg liker nesten ikke noe slags mat!!!

Det er vanskelig å klare å smake på nye ting! Å det er ett herk i sosiale sammenhenger!! Er det noen der ute som har ett supert tips til meg eller??

Jeg er ikke no gla i kylling.. men kalkun på nyttårsaften går ned, å tenkte derfor å presse meg selv til å spise kylling! Er det noen som har en oppskrift på noe med kyllling som bare er SÅ GOD at selv de som ikke liker kylling vil spise det??

Jeg spiser alt for mye mat med kjøttdeig som hovedingrediens! Det er godt altså, men det er snart ikke flere måter å tilberede kjøttdeigen uten at jeg føler at jeg praktisk talt spiser det samme til middag hver dag! :S