Viser innlegg med etiketten julegave. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten julegave. Vis alle innlegg

lørdag 26. september 2009

Blogg hvile...

Har faktisk ikke vært innpå her på 5dager!!! Har ikke lest en eneste blogg heller på 5 dager!

Har vært ganske opptatt de siste dagene! Har hatt barseltreff her hjemme, har vært ute å shoppa litt småtteri til Nora i går, å i dag har vi vært i byen å titta siden det er "Kremmerdager" i sentrum.

Har faktisk fått kjøpt den første julegaven i dag!! Ikke dårlig!! Å den er til min kjære lillebror Rune!! :) Nå kan jeg jo ikke røpe noe her, siden det kan tenkes at han er innom å titter... :P

Å i dag poppet Nora sin 2.tann opp!! Så nå er det to små tannebisser i underkjeven hennes!! De er fortsatt veldig små så de vises ikke SÅ godt! Men skal se om jeg ikke får dem med på ett bilde i nærmeste framtid!

Sliter litt med å få Nora til å like mat... foreløpig er hun veeeeldig glad i flaska... men prøver da med middagsglass nå, har litt pause fra grøten.. Men skal prøve med grøt igjen i morgen tenkte jeg! Hun stritter veldig imot alt som ikke er på flaske... Å det lille jeg får gitt henne havner som regel alle andre plasser enn i magen hennes! Hun har nemlig funnet ut at det er gøy å putte fingrene inn i munnen når den er full av mat! :) Legger ved bildebevis!