Viser innlegg med etiketten webstudent. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten webstudent. Vis alle innlegg

torsdag 1. september 2011

Siste innspurt!

Jeg holder i skrivende stund på med min siste prosjekteksamen på DMK1 ved noroff! Jeg er jo webstudent så jobber hjemmefra!


Nå skal jeg ha en liten formiddags-avkobling med en kopp kaffe å litt "frisk" luft! Men først skal jeg bare skrive en liten oppdatering her!

Jeg holder på å lage hjemmeside til Kennel Dalmhero! Det er det som er min prosjekteksamen! Blir så stas når jeg er ferdig!!

Nora har det supert om dagen! Hun er for det meste hjemme da hun ikke går i barnehage, men nå og da er hun hos en snill dagmamma! Det liker hun veldig godt!

Har vært filmfestival her i haugesund nettop! GØY!! Jeg tok noen vakter som frivillig der! Men fikk sett en god del filmer!! Ble så mye borte at Nora lurte på om jeg bodde der nede.... "Mamma? Bor du der??" sa hun å pekte på kinoen da hun og pappaen kom for å hente meg etter endt dag!.....

Dagen etterpå kom det ett nytt gullkorn: "Mamma!! Vi må kjøpe kjærlighet med pinne!! For da blir jeg så lykkelig!!"

Hun kan få sagt det.... :D

Jaja, jeg får gå å finne kaffen! Hadet bra så lenge!

lørdag 23. oktober 2010

En liten oppdatering!

Det er travle dager nå. Jeg har begynt som webstudent på Noroff, så jeg studerer hver dag! Hjemmefra. Studerer multimediedesign!! Er kjempe gøy så langt! Har såvidt begynt å lære litt om photoshop, å det er virkelig noe jeg bestandig har hatt lyst å lære! Tenk så mange muligheter man har med det programmet!!



Har bare holdt på i to uker nå, men begynner så smått å komme inn i det! Men det er mye igjen!



Ellers så har jeg såvidt begynt å tenke på julegaver! Har kjøpt inn 2stk allerede! Eller egentlig er jeg jo ikke tidlig ute eller no, er jo mange som er nesten ferdige på denne tida... Men det er det samme hvert år, jeg planlegger at jeg skal starte tidlig å så blir det ikke helt som jeg har planlagt likevell.. Men 2 er bedre enn ingenting!



Fikk forresten en meget hyggelig overaskelse i går! For en stund siden så ble jeg med på giwaway hos Vakre hjem og Interiør. De trakk ut masse premier, bland annet en hundeseng fra http://www.alphadog.no/ som var helt nydelig! Å gjett hva! JEG VANT!!! HUNDESENG!!! Jippi!! Til en verdi av 1500kr!! Jeg som aldri vinner noe!!

Vi har snakka om å kjøpe en ny, å hva passer vell bedre da!! http://www.alphadog.no/ har utrolig mye fint i nettbutikken sin! Vell verdt en titt!!



Nei nå er det natta... Skal prøve å bli litt flinkere å oppdatere her nå... lover... :)