Viser innlegg med etiketten pynt. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten pynt. Vis alle innlegg

torsdag 24. desember 2009

GOD JUL

Da er dagen her!!
Nå er treet pynta! Gavene ligger under treet!





Den 22.12 laga vi pepperkaker og pepperkakejuletre! Det ble ganske bra om jeg får si det selv! :)




Julemiddagen her i huset består av ribbe, medisterkaker, julepølser og det som hører til! Bortsett fra at lille meg som ikke liker ribba, skal kose meg med hjemmelaga kjøttkaker! :)
Ha en nydelig jul og ett godt nytt år alle sammen! Kos dere maks å NYT alt dere klarer!!