Viser innlegg med etiketten loppemarked. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten loppemarked. Vis alle innlegg

søndag 18. april 2010

Jeg har vært på loppemarked!!



Jeg har endelig vært på vårens første loppemarked!! Må si meg ganske fornøyd altså!

Fikk kjøpt meg to lampefoter i messing, en avlang tallerkenhylle, en krukke og tre barnebøker!

Tallerken hylla skal males hvit og henges opp på lillesnupps rom etterhvert! Til å ha bøker i da selvfølgelig! :)

Er meget fornøyd med lampene! Synes de er så fine sånne gamle lamper med messing fot!


Ha en fortsatt fin søndag!!