Jeg har endelig vært på vårens første loppemarked!! Må si meg ganske fornøyd altså!
Fikk kjøpt meg to lampefoter i messing, en avlang tallerkenhylle, en krukke og tre barnebøker!
Tallerken hylla skal males hvit og henges opp på lillesnupps rom etterhvert! Til å ha bøker i da selvfølgelig! :)
Er meget fornøyd med lampene! Synes de er så fine sånne gamle lamper med messing fot!

Ha en fortsatt fin søndag!!
