Viser innlegg med etiketten God jul. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten God jul. Vis alle innlegg

fredag 24. desember 2010

GOD JUL!!

Da var alle juleforberedelsene i boks å selvsete julaften ankommet!


Ønsker alle kjente og kjære og ellers alle som skulle finne på å stikke innom,

En God Jul og ett Riktig Godt Nytt År!



I dag tidlig så gikk det ikke mer enn 17minutter før Nora klarte å nappe til seg en gave og så rive av papiret! Å hun er ikke veldig imponert over all denne ventinga!
Ha en strålende Julefeiring alle sammen!!

torsdag 24. desember 2009

GOD JUL

Da er dagen her!!
Nå er treet pynta! Gavene ligger under treet!





Den 22.12 laga vi pepperkaker og pepperkakejuletre! Det ble ganske bra om jeg får si det selv! :)




Julemiddagen her i huset består av ribbe, medisterkaker, julepølser og det som hører til! Bortsett fra at lille meg som ikke liker ribba, skal kose meg med hjemmelaga kjøttkaker! :)
Ha en nydelig jul og ett godt nytt år alle sammen! Kos dere maks å NYT alt dere klarer!!