Det er ingen tvil om at høsten er kommet, å derfor også masse nydelige farger!! Elsker høsten nettop på grunn av dette! Har gått litt bananas i dag med kameraet... så dette blir i hovedsak ett bilde-blogg-innlegg!! :)
Nå er jo mandagen snart over! Nora sover, å gubben er ute å går tur med hunden! Jeg sitter foran pc'en.. som vanlig! :)
I dag har vi hatt ganske fint vær her! Så vi har brukt dagen ute i hagen! Var så sinnsykt mye epler som måtte plukkes opp fra bakken!
Men det ble da tid til litt lek og morro også da!!
Legg merke til ballen i toppen av treet! Chenta kunne ikke fatte og begripe hvor den ble av da Ronald sparka den!! Hihi!!
Nora og pappa!
Her er forresten ett bilde av den fiiiine elefanten jeg kjøpte på alternativmessen i går! :)
